217 - Kom nära mig

Det var en rolig natt! Det var helt underbart kul. Det hände inte så speciellt mycket, vi åt mest onyttig mat och busade runt. Det blev egentligen inte så sent, men när alla hade gått och lagt sig låg jag och Jakob i fören på Beas båt och pratade och busade. Jag kittlade honom i fyra timmar, stackars Jakob. Men han skrattade ju, så han måste ha haft kul! Eller?
Det fanns en lucka upp till däck som det blev fuktigt på undersidan av den. Den satt alltså precis ovanför våra huvuden så jag låg där och drog handen fram och tillbaka så att den blev alldeles blöt, sedan drog jag den i hans ansikte haha. Det var skojjigt =)
Egentligen hade jag velat lägga upp Pain, men det skulle såklart inte gå. Aja, här blir det något annat.



Kanske inte världens bästa ljud, men typ världens bästa låt :)
Tillbaka till natten. Jag vet inte hur många gånger han sa det, men det var många. Jakob sa att jag är den bästa som finns. Inga ord kan förklara hur glad det gjorde mig. Och lättad faktiskt. Jag vet inte varför, men jag tvivlar alltid på mina vänners kärlek till mig. Nu känns det som att jag för en gångs skull vågar tro att någon utanför släkten tycker om mig så mycket som sägs. Tack för att du finns Jakob! Du världen till en plats där man vill vara =) <3
Nu måste jag hitta en film vi troligtvis ska se ikväll!
God kväll på er och alla andra.
Jag älskar dig Jakob, du är den bästa som finns :)
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0