218 - Öppna mitt hjärta för dig, Gud



Då var filmen hittad och alla är lyckiga igen. Coola familjen ska kolla på Tsatsiki haha. Den är faktiskt ganska bra. Jo, den andar filmen är väl skit, men första är rolig ibland.
Ja, då var det dags för film. Kanske skriver senare, ytterst osannolikt med tanke på att pappa ska upp och jobba imorgon, men man vet aldrig. Mina föräldrar överraskar en varje dag.
Tack än en gång för att du finns Jakob! man kan aldrig tacka nog så jag fortsätter väl ett tag till då, hehe. Men tacksam är jag, till tusen och mycket mycket mer. Ingen kan ersätta dig =)
God natt folket och världen. Ännu en dag utan några som helst måsten.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0