219 - Oh, the blood of Jesus!


Just nu känner jag mig faktiskt ganska stolt över mig själv. Jag har joggat idag! Helt otroligt vad kvavt det är ute och det gjorde det absolut inte lättare, men nu känns det bra. Och ja, jag flummade lite med mobilen igårkväll. Vissa av bilderna jag tog blev ganska bra faktiskt.
Det blev inget Tyskland den här sommaren heller. Det känns både bra och dåligt. Istället ska vi nu åka runt och tälta i Sverige. Vi blir borta ungefär lika länge, men ändå känns det som att jag är närmre mina vänner och att det kanske inte tar lika långt tid tills jag får träffa dem igen. Efter den här terminen känns det verkligen som att jag inte vill skiljas från mina vänner. Det känns lite jobbigt faktiskt, speciellt nu när vi fortsätter att umgås, tänk sedan i höst, då lär vi nog inte träffas som nu. Vi har det så jävla kul så jag vet inte hur det ska bli i höst. Vad kommer hända då?

Tänk egentligen vad man påverkas av de människor man älskar. Det är väl för att man bryr sig antar jag. Jag tror att man tar åt sig mer än man tror. Vännernas problem är ens egna problem också.
Mm, sommar sommar sommar! Det känns som sommar! Värmen öh... värmer! Det är så grymt varmt ute alltså! Brun blir man också. Det är helt otroligt vad man kan se skillnad efter en halvtimme i solen. Mmmums, sommar!

Jag tänkte ge er lite mer musik. Det här är en av mina absoluta favoritlåtar. Andra refrängen är helt underbar!
Nu ska jag gå ut och vara lite social faktiskt. Mina galna föräldrar har bjudit hit grannarna och vad som helst är roligare än att sitta ensam, online på msn när ingen annan är inne! Vart fan är alla?
God kväll Folks! Jag älskar dig Jakob :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0