221 - Herre, gör mig stilla


Detta blev något av en sommarbild tror jag. Tog den precis faktiskt, hmm. Jag jobbar mig uppåt på det där med självförtroendet...

Om man ska låtsas vara social kan man lika gärna göra något annat och det passar jag på att göra nu. Som tur är finns det lite fler människor online nu.
Fast nu verkar det som att vi ska kolla på film istället. Alla grannarna har äntligen gått, haha. Vilken film är fortfarande inte bestämt, men det hittar de nog på snart.
Aja, filmdags som sagt.
God kväll, eller natt kanske man ska säga. Får se om jag hamnar här igen någon gång ikväll.
Annars, god natt världen.
Jakob, du är min ängel, mitt hopp och min kärlek. Tack för alla lyckliga stunder du givit mig :)
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0