A day doesn't come to the lucky

Jag har suttit här alldeles för länge tror jag. Kanske borde jag sluta sitta vid datorn varje dag och kanske borde jag sluta vara så lat och istället faktiskt hoppa studsmatta varje dag och jogga tre gånger i veckan. Tyvärr vet både du och jag att det aldrig kommer inträffa. Såklart skulle min envishet kunna fixa till det, men det känns som att det finns viktigare saker att prioritera just nu. Egentligen finns det alltid viktigare saker att prioritera än träning, men det är (som vi alla vet) också viktigt för att vi ska kunna fungera. Suck...
Nog med funderingar för idag. Dags att sova!
God natt Jakob och alla andra :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0