But I think I'll take some pictures

Har världen somnat eller? Det känns tomt.
Jag klippte mig idag, själv. Det ser inte förjävligt ut. Skönt. Jag stod framför spegeln, tog saxen och bara klippte. Man ser dock inga större förändringar, bara lite på sidorna.
Jag, mamma, pappa och Eric var på stranden idag. Solbrännan såklart. Jag träffade inte en enda kompis of mine. Det är helt sjukt. Det bor på många av mina kompisar i Österskär. Fast ärligt talat var det ganska skönt att slippa tänka på vad man gör och säger. Det var bara att ligga där och glassa bäst man kunde. Solen tog som fan idag, det känns. Det svider inte, men man känner sig sådär varm som bara solen kan få en till. Jag måste säga att jag är ytterst besviken på vattnets temperatur, det var ju skitkallt i vattnet! Okej, jag är absolut inte någon badkruka, men det var skitkallt!
Nu ska vi kolla på "Om en pojke".
God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0