Dance With the Devil

Sovmorgon,
god frukost,
köpa nu bok och laddare,
åka bil,
sol,
provsitta ny hängstol,
äta tacos,
ännu mer sol
och blogg.

Så har min dag sett ut hittills och det har varit toppen! Det är skönt att slippa en massa människor för en dag och bara umgås med familjen. Med tanke på att vi igår var på kalas i sex timmar är det ganska skönt att slippa en massa främmande röster från alla håll och kanter. Det var ett ganska trevligt kalas faktiskt. Goliatsläkten, de som höll i det hela alltså, har jag känt hela mitt liv och jag hade nog nästan glömt hur kul det är att umgås med dem. De är så snälla allihopa, lagom fräcka skämt också haha. Precis som jag och pappa.

Hmm, jag tror att vi ska kolla på Dödligt vapen 3 nu. Vi kollade på tvåan igår. Grymt bra film alltså! Mums, glass och varma hallon!
God kväll världen, kanske skriver mer senare.
Du anar inte hur mycket du betyder för mig Jakob. Du är fantastisk :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0