Why does it always rain on me


Det är något jag verkligen gillar med den här bilden. Färgen blev absolut perfekt och det ser absolut inte ut som jag. Underbart!
Mobilbild, ursäkta kvalitéen.
Allt känns annorlunda nu. Var tog planerna vägen? Jag har ingenting att göra längre, förutom att träna kanske, men det kan man inte göra hela dagen. Nu blir det dessutom inget Tyskland och Eric är gipsad från tårna till där benet slutar. Det enda man kan se av hans vänsta ben är fem tår i slutändan. Han kan dessutom inte röra sig ett dugg så han kör med alla i familjen hela tiden. "Hämta det och hämta det, hjälp mig upp för trappan" hela hela tiden. Jag känner mig som en slav.
Även om jag inte har någon kärlek för tillfället klarar jag mig alltid med musik (nu menar jag absolut inte att jag är tom på kärlek, i så fall är det absolut tvärtom. Men jag menar såklart att jag är utan sällskap för tillfället). Musiken har alltid varit The love of my life. Wonderful!
Mums, mamma har precis varit och handlat jordgubbar! Dessutom köpte hon Dödligt vapen 3 och Rambo 4! Vilken underbar dag det blev till slut. Imorse hade jag inte några vidare förväntningar med tanke på att mina kompisar som sov här i natt hade tider att passa så det blev inte så mycket umgås nu på någon vecka i alla fall. Mycket synd, för vi har alltid kul. Speciellt på sommaren.
Nu har det dessutom gått nästan halva sommarlovet. Nästa fredag har det precis gått halva. Vart tog tiden vägen? Jag har i alla fall haft väldigt väldigt kul hittills och planerar väl att ha det resten av tiden också. Småland, Skåne och Dalarna blir det troligtvis snart. Skönt. Det är ganska skönt att komma bort från Åkersberga ibland. Eller helst så ofta som möjligt. Jag hatar Åkersberga.
Tiden går verkligen fortare ju äldre man blir.

Det går bra nu. Precis sexhundra låtar. Det låter otroligt lite egentligen. Jag har mycket tid kvar.

Nu är det dags för film! God dag och hejdå.
Solen skiner ovanför regnet. Solen skiner genom regnet och den skiner på mitt fönster.
Jag älskar dig alltid och hela tiden Jakob.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Elli! Jag kanner att jag behover lite uppdateringar om allt som hant. Vi maste ses nagra stycken nar jag kommit hem! Hoppas allt ar bra annars! puss!

2009-07-13 @ 18:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0