On top of the World

Efter ännu en dag på stranden sitter jag nu här och glor. Mitt hår är lockigt och fullt av salt/bräckt vatten. Det klibbar såklart ihop så att borsta mitt hår är nog inte det smartaste man kan göra just nu. Jag borde kanske ta en dusch.
Jag, mamma, pappa, Eric och Linnéa var på solbrännan idag. Solen tog som fan på ryggen. Jag ser ut som en polkagris pga att solen såklart inte ville ta på magen! Röd/brun på ryggen och knallvit på magen. Suck, jag lyckas då aldrig.
Linnéa skulle såklart vara badkruka också så det blev inte mycket badande. Fast det var kanske bra ändå. Jag måste jobba på brännan! Imorgon vid tolv-ett tiden, då jävlar!
Jag saknar Frida. Det var flera månader sedan vi träffades senast. Alldeles för länge. Seriöst, vi har alltid skitkul! Vi kan sitta och skratta åt ett konstigt ord i en halvtimme. Hon är den enda jag pratar om alltalltallt med. Jag kan verkligen säga precis vad som helst till henne.
Och jag saknar Jakob. Han är borta någonstans, långt långt bort.
Och jag saknar Josefin. Borta i Småland.
Och jag saknar Sofie, bortrest någon annanstans.
Och jag saknar Alice. Vi har knappt träffats på ett helt år. Visst har vi sett varandra, men det har varit korta spontana pratstunder. Det är inte som förr.
Och jag saknar våra filmkvällar! Sega lördagar med middag, kuddkrig och film. Den kommande dagen (vilket nästan alltid var en söndag) åkte man hem, kollade på TV i fem minuter och sedan sov man gott i sex timmar. Vilka minnen!

Jag tror att jag ska hoppa in i duschen nu. Saltet i håret börjar irritera mig.
God natt :) <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dig också <3 :/

2009-07-20 @ 09:43:40
Postat av: sofie

Vi ses snart elli. jag kommer hem den 5 augusti!

2009-07-20 @ 22:36:23
Postat av: Ellinore

Jag älskar er :) <3

2009-07-21 @ 19:18:17
URL: http://loveofmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

I love you too

2009-07-21 @ 21:15:32
Postat av: Ellinore

Haha det där var såååå Sofie som skrev den förra kommentaren :p

2009-07-24 @ 15:53:16
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0