199 - Den blomstertid nu kommer

Ja, då bär det snart av mot Ullvi i år igen. Denna gång blir det nog bara familjen Nilsson med tanke på att Nymanbarnen inte direkt uppskattade den långvariga majstångsresningen förra året. Jag förstår dem.
Nu känns det faktiskt som sommarlov på riktigt. Efter en hel veckas ledighet börjar det märkas på mig själv och andra att allt är lugnare.
Var är alla? Seriöst, det är typ jag och Jakob som är vakna. Gäster kan ju förhindra många kanske, men inte sjuttio personer som knappt känner varandra. Mycket osannolikt.
Nu ska vi äta lunch faktiskt! Sedan ska vi åka till Ullvi!
Skriver nog mer ikväll. God midsommardag på er alla!
Nu ska jag se världen utanför ytterdörren.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0