200!! - I denna ljuva sommartid

Då var det alltså dags för inlägg nummer tvåhundra. Ja, det måste ju komma förr eller senare.
Efter en lång biltur med cirka fyra stopp sitter jag nu här vid datorn och min kära blogg. Först var vi vid bystugan i Rönnes och träffade släkten, sedan fikade vi med moster Olga. Efter det åkte vi på majstångsresning i Ullvi, mitt älskade Ullvi, och sedan åkte vi upp till Nyåker :D:D Mitt absoluta favoritställe på hela jorden. Jag undrar hur många kort jag tog. Ja, de kommer hur som helst upp på bloggen när vi är hemma igen. Har ingen datakabel med mig. När man sitter där i gräset på ängen känner man sig så säker. Allt känns bra och man vill liksom aldrig därifrån. Att fotografera däruppe blir man liksom aldrig klar med. Det finns så mycket att se.
Nu ska vi, i denna ljuva sommartid, faktiskt äta en bit.
God kväll världen!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0