206 - Forma mitt hjärta



Denna fantastiska utsikt fick jag njuta en liten stund av i lördags. Detta är Dalarna.
Snacka om fullpackad vecka. Måndag: Täby centrum Tisdag: Tjejmiddag Onsdag: Vattenkrig och pannkakor Torsdag: Tälta Fredag: Linnéa fyller år! Det blir alltså någonting att göra varje dag.
Jag hade väntat mig ett sommarlov utan kompisar, som mina tidigare sommalov. Jag brukar träffa kanske tre olika kompisar på sommaren. Det här blir nog den bästa sommaren hittills.
Jag känner inte alls för att sitta här just nu. Inte efter allt som har hänt idag. Dessutom ska mamma och pappa gå och lägga sig snart...
Jag har verkligen ingenting att skriva idag. Jag är helt tom på ord.

Jakob är ett mirakel. Mitt mirakel.
Jag älskar dig
God natt världen. Vi ses kanske imorgon. Ursulas värld möjligtvis. Eller kanske the World of PMS.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0