207 - Alla mina ord och tankar

Ja, det var två extremt roliga dagar! Trots förkylning råkade det kanske bli lite vattenkrig i alla fall idag, hehe.

Igår var det tjejmiddag hos Sofie. Där satt vi i Humlegården och kanske råkade kolla på när några killar skatade utan tröja. Mums, magrutor.
Det kändes verkligen som att Sofie försökte övergöda oss med mat. När vi först kom hem till henne åt vi kakor och saft. Sedan gick vi ner till Humlegården och åt kycklingklubbor och couscous. Till efterrätt blev det vattenmelon.
När vi senare på kvällen kom tillbaka till Sofies lägenhet åt vi Ben&Jerry-glass och popcorn. Inte tillsammans då, men ja. Det var extremt gott!
Det var verkligen mysigt att sitta där på gräsmattan i Humlegården och fika med mina älskade små vänner. Efter ett tag la sig Josefin som en lodis där på filten med en filt runt sig och jag och Linnéa klättrade i träd! Det är så grymt kul att klättra i träd!
Ååh, det här är så extremt jobbigt. Jag vet absolut inte vad jag ska göra. Det är något som förföljer mig överallt! Ååh, jag vet inte vad jag ska göra! Jag blir galen!
Suck, jag vet inte vad jag ska göra åt det...
Tack för att du finns Jakob.
God kväll

Kommentarer
Postat av: Josefin

VA ?! Verkligen att jag låg där som en lodis... Ni ska inte säga något, ni liknade ju apor som ni höll på ;P

2009-06-25 @ 00:13:04
Postat av: Ellinore

Haha, jag är fan hellre apa än lodis! Okej, kanske inte haha. Men erkänn att du såg ut som en lodis!

Tack för kommentaren förresten. Typ första på en månad...

2009-06-26 @ 20:00:57
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0