210 - Du är gränslös


Hahahaha. Dagen skämt seriöst. Jag försökte nyss sjunga. Det lät som desperata viskningar.
Jadu, midsommar i Leksand, något av det bästa som finns.
Jag sitter och tänker, men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det blir mest en halv rad om varje ämne, vilket känns en aning vekt.
En stor legend dog igår, men det verkar inte ha gjort så stor åverkan på världen. En människa man verkligen inte skulle dömma efter utséendet. Okej, ett tag var han faktiskt väldigt snygg, men ingen är väl nöjd antar jag.
Vad gör man åt misstag? Alla gör misstag, men kan man verkligen förlåta alla sorters misstag? Det tror inte jag.
God natt världen och de lite mer underbara människorna jag älskar.
Vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0