212 - Gud, i dina händer

Suck, det känns som att alla blir arga på mig nu. Eller, som att alla lätt blir arga på mig. Det är verkligen inte kul.
Jag håller på att bli galen! Varför ska det vara så omöjligt att förstå att jag fattar även om du bara säger vad du vill säga till mig en gång?!? Sluta tjata, snälla! Eller ja, varför inte bara skjuta mig på en gång? Det vore nog bäst för alla...
Fyfan, vilken fullpackad vecka. Vänta lite nu, hade inte jag en fullpackad vecka förra veckan? Nej men jo, det hade jag ju! Helt otroligt. Vad kul! Träffa Josefin imorgon, vara hemma och hjälpa mamma på tisdag, filmkväll på onsdag, träffa Frida på torsdag och åttioårskalas på fredag. Hela helgerna kommer nog gå åt till att ladda upp inför de fullspäckade veckorna. Mitt sommarlov har nästan förvandlats till vanliga skolveckor, förutom att man i vanliga skolveckor inte har så kul som jag har nu på sommarlovet.
Jag måste städa övervåningen. Det har jag inte gjort på två veckor, så nu är det dags igen.
Och mamma som säger att jag inte sköter mina städuppdrag, det gör jag ju visst det!
Gud, vad jag blev stressad nu! Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Möjligheten finns att jag går ut, lägger mig på trampolinen, ser upp på himlen och önskar att jag var någon helt annanstans.
Det ser ut som att någon har slängt in en bomb med kläder runt i mitt rum. Hela golvet är fullt med Leksand, eller varför inte en campingtur ute i skogen när man har gått en mil? Då var jag dödstrött! Jag gick och la mig i soffan och sov i fem timmar istället. Det var mycket skönare!

Ja, jag tyckte att det var dags att hoppa en rad, kanske känns det lite bättre då...
Men nej, såklart. Aja, det finns annat som kan glädja.

Haha, ja egentligen skulle detta inlägget legat ute i söndagskväll, men internet älskar att krångla! Tråkigt för mig.
Här kommer det i alla fall....
God natt, eller ja, god dag. Eller något.
Imorgon blir det andra bullar, eller pannkakor.
Tack Jakob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0