Avundsjuka

Då bär det av till Gröna Lund imorgon då. Egentligen är jag inte mycket för att gå på Grönan, men tjatar ens kompisar på en för att de vill ha med en är det svårt att säga nej. Åkattraktionerna är faktiskt kul, men efter att jag och Frida var där i elva timmar sommaren förra året tröttnar man en aning på dem.
Jag undrar om detta regnande kommer ta slut snart. Jag har sommarlov nu och jag skulle uppskatta lite sol. Bara en liten stund.
Detta är den första dagen på lovet utan kompisar. Även om det bara har gått en dag av lovet känns det som en evighet när man inte har några kompisar att umgås med. Vad vore livet utan kompisar?



En aning sjuk, men en aning asbra också. Jag och Emil diskuterade om Pink Floyd är glamrock eller inte. Kommentera och säg vad du tycker!

Jag är så grymt sugen på mackor. Jag och Jakob skulle äta mackor igår när Patrik och Erik fortfarande var kvar, men när de skulle hem drog han också. Han påstod att han inte hittade hem annars. Suck...
Aja då får jag äta mackor själv nu då.
Mackor! <3
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är lite smått avensjuk på ditt liv. Grönalund och mackooor! <3



gaah

2009-06-14 @ 14:42:49
Postat av: Frida

Det var jag som skrev, haha

2009-06-14 @ 14:43:37
Postat av: Ellinore

Haha! Låter mums va? :) <3

2009-06-14 @ 14:48:44
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0