By the Grace of God



Så ordnade allt upp sig till slut. Eller gjorde det? Slutar alla sagor lyckligt? Jag tror inte det...
Aja, grönan var grymmast! Att tillbringa en hel dag med underbara människor var toppen. Insane ägde allt och jag skrek så mycket att jag knappt kan sjunga längre. Det var i alla fall askul!
På kvällen åkte vi hem till Johanna. I alla fall jag, Josefin, Erik, Linnéa och Johanna själv såklart. Vid tolvtiden gick jag och Erik hem. Det var svettigt och dant men jag kom bara två minuter efter uppsatt tid. Erik skulle såklart säga hejdå till Josefin i en timme. Till slut kom vi iväg och hem bar det. Med snabba steg gick vi fyra kilometer på lite över trettio minuter. Nu har jag träningsverk haha. Så går det när man slutar med karate. Eller ja, slutar träna vill säga.
Patrik kom inte hit idag, men han skulle göra ett nytt försök imorgon. Vi får väl se hur det går. Bra kan man ju hoppas, men man vet aldrig med Patrik. Han är gullig i alla fall.
Jag och Jakob har planerat att han och jag ska åka till Leksand imorgon. Med mackor och musik bär det av. Fast på vägen dit tänkte vi stanna på grönan och slakta alla i Insane-kön, åka Insane hundratals gånger och sedan slakta poliserna. Det blir nog en kul dag.
Nu är det nog dags att gå. Både mamma och pappa ska sova nu och jag måste fixa lite grejer.
God natt världen, vi ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0