Dag 3 av 5. Bal!

Ja, då var det dags för bal. Ärligt talat ser jag fram emot det. En regnig dag som denna kan sluta hur som helst.
Snart ska jag börja göra mig i ordning. Jag måste duscha, platta halva håret, klä på mig, sminka mig och locka resten av håret. Jag är rädd att det kommer ta längre tid än väntat så jag borde kanske börja på en gång haha. Eller, sminka sig tar inte mycket mer tid än femton minuter och klä på sig brukar inte ta tid, så håret är det mest tidskrävande. Det kan jag dessvärre inte börja med förrän mamma kommer hem, vilket blir ungefär klockan fem. Jag blir alltid så stressad av sådant här! Haha.
Jag har verkligen grymmast sifferminne. Jag kan Josefins, Patriks, Jakobs, Pontus, mitt eget(:O), mammas, pappas och säkert fler mobilnummer. Jag kunde när alla i min första klass fyllde år. Vi var tjugosex stycken. Nu känner jag inget som helst intresse för att lära mig det igen. Usch nej.



Den här bilden gör mig lugn. Jag tänker mig en sommarkväll, tjugo grader varmt kanske, alldeles perfekt.
På tal om att känna sig lugn, för att inte släppa lugnet i magen borde jag nog göra mig i ordning.
God natt och god kväll såklart.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0