Dag 4 av 5, näst sista dagen

Imorgon slutar vi grundskolan. Efter det behöver vi inte göra något mer alls. Vi kan lägga oss på gräsmattan och skita i hur det går. Frågan är väl kanske hur länge vi skulle överleva.
Ledighet, sommarlov, jordgubbar och massor av bad och glass. Det är vad som väntar oss. Det är det bästa som finns, näst efter Jakob kanske då ;). Men det knäppa är att jag inte känner mig någe vidare glad. Jag känner bara ångest. Jag vill inte sluta än, jag vill umgås med alla i flera månader till. Jag antar att detta är det tillfälle då man ska gå vidare...
Det gör ont att kanske aldrig få träffa vissa personer mer och jag kommer nog gråta hur mycket som helst imorgon men ja vafan, det får man ta.
Nu ska jag sova, eller i alla fall gå härifrån.
God natt!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0