Damnit!

Huvudvärken kommer sakta tillbaka. Lite sådär småstörande ligger den där i bakhuvudet och lurar. Jag orkar snart inte plugga matte mer. Sannolikheten att jag kommer sluta snart är otroligt hög. Minst nittinio procent skulle jag tro.
Efter det här är det bara att börja på tyskan också! Yippie!
Då var matten klar! Äntligen! Haha, det mesta jobbet gjorde Patrik, jag frågade honom om jag hade tänkt rätt på vartenda tal. Aja, det är i alla fall klart. Nu har jag bara fem redovisningar imorgon! Det är helt sjukt mycket ju! Hur fan ska jag hinna? Tre av dem är åtminstone inbokade. Jag har lärt mig musiken och bilden blir det nog tid till på något sätt. Just nu känner jag mig inte ett dugg stressad faktiskt. Det känns som att jag har koll på läget. Eller...?
Skit också. Måste gå nu...
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0