Dörren är stängd

Wow, nu har jag lärt mig hur man lägger upp videor på bloggen haha. Stolt!
Jag blir bara så glad av denna video. Inte för att man ska se bra, för det gör man verkligen inte haha. Cool version av en underbarlåt.



Jag kommer ihåg när jag såg/hörde Hurtful på ZTV. Jag blev så jävla såld på Eriks röst. En sådan där röst man sällan hör. Unik och vacker. Jag älskar allt du gör.

Jag tror att jag har ganska konstig musiksmak. Jag lyssnar typ på all sorts rock, från Fall out boy till Queen till Rammstein. Rock (verkligen hur mycket olika rocksorter som helst), Metal, Indierock, Erik Hassle och Ted Gärdestad haha. Fin liten blandning.
Jag och Jakob låg och diskuterade slöseri igår samtidigt som vi lyssnade på In Flames. Patrik sa att vi slösade på hans iPodbatteri, men vi sa att man inte kan slösa när man lyssnar på musik.
Jag tror att jag ska smyga upp och kolla på Rocky med mamma. Men jag kommer nog tillbaka snart.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0