Sweet Home Alabama

 

Det gör ont att välja ett rosa tema, men det är det tema som har snyggast layout. Dessutom passar det faktiskt till "loveofmylife" så helt tokigt blir det inte.
Jag kommer säkert lägga upp musikvideor i varje inlägg nu, haha. Bara för att jag är så glad att jag har lärt mig.
Jag funderar på att göra en ny topplista, men jag vet inte vad jag ska topplista för saker.

Jag går aldrig på konsert. Det är helt sjukt vad jag inte går på konsert. Sist jag var på konsert såg jag Bruce Springsteen på Ullevi. Han var cool, men jävla gubbe som förstör mitt sistakonsertminne! Jag måste på Peace and Love med Norea nästa år! Vi kan bli konsertpolare nu när vi ska skiljas åt. Hon som har stall och grejer hinner nog inte så mycket mer än hästar och skolan :(
Jag vill åka på Peace and Love-festivalen men jag har varken biljetter, körkort, bil eller tillstånd. Det kan bli svårt. Mamma vågade kanske skicka dit mig nästa år, men vilken vuxen skulle man kunna få med sig? Norea skulle jag släpa med mig, men utan vuxen kan det bli svårt att komma dit. Om man inte ska åka buss, fast det vore nog ingen höjdare.
Lifta skulle man kanske kunna göra, haha. Om jag gjorde det skulle jag nog inte fylla myndig...
Jag vill se Neverstore live. De va förband till Sum 41 i Japan! Tänk att få gå på den konserten, underbart!
Nu blev jag helt musikgalen. Eller det är jag faktiskt alltid, men konsertgalen! Jag måste gå på konsert snart!
Nu ska jag hitta på något annat.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0