God natt?


Någon som längtar tillbaka till vintern? Inte jag i alla fall! Trots att jag älskar julen mest av allt är sommarlovet den ultimata tidpunkten på året. Ledighet och åter ledighet. Det brukar till och med gå så långt att jag inte vet vilken veckodag det är. Trots det att mamma och pappa fortfarande jobbar haha.
Nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska sitta kvar här. Inte så svårt egentligen, mamma skall sova snart så jag har nog inte mycket till val.
Nu var det dags att sova, eller, för mamma i alla fall. Själv håller jag på att kissa på mig så det är väl lika bra att jag beger mig mot högre höjder. Mot säng och badrum med andra ord. Imorgon kommer bli en lång dag...
Idag när jag satt på bussen fick jag världens idé. Eller snarare en syn om hur verkligheten kanske kan vara. Ganska likt en fantasiberättelse haha, men det blir bra i en teknad film. Alla teknade filmer behöver en skurk.
Imorgon väntar fler äventyr mina vänner. För vissa blir det kanske mest plugg, men efter skolan vet man aldrig vad som händer. Ska man däremot sova hos Josefin med Patrik och Erik vet man precis vad som kommer hända haha!
Nåja, kylan retar mig. I detta rum håller temperaturen inte måttet. Bär man dessutom linne och ingen som helst tjocktröja utanpå är det kanske bäst att krypa ner under täcket. Sömn skulle behövas.
God natt på er alla!
Jag älskar dig! <3 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag längtar i alla fall inte till vintern. jag vill ha sol o bad

2009-06-04 @ 17:16:06
Postat av: Ellinore

Jag med! Btw, var tog värmen vägen? :S

2009-06-06 @ 11:37:35
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0