Grattis på födelsedagen Johanna!


Johanna + Ellinore


Vi gick längs tågspåret, vilket våra föräldrar kanske inte tyckte om haha.


Johannas födelsedag, 8/6-2009. Det firade vi med att gå hela vägen hem från skolan!


Ja, ibland lämnade vi spår efter oss. Syns en pinne haha? Det ser mer ut som en hängd vandrande pinne...

Ja, som ni kanske förstår gick vi, jag och Johanna, hela vägen hem från skolan. Det låter kanske enkelt, men det ska jag säga dig! Det var en och en halv mil!
Från början skulle egentligen Jakob, Pontus, Linnéa, Josefin och Anneli gått med också, men de var världens veklingar så vi gick själva istället jag och Johanna.
Det tog precis tre timmar tilll Johannas mammas lägenhet. Där stannade jag och åt mellis, sedan fortsatte jag min vandring hemmåt på egen hand.

Jag orkar verkligen ingenting längre. Jag tror att all energi går åt till att orka hålla sig vaken. När man tänker så mycket som jag gör i dessa veckor blir man trött och deperimerad. Jag känner mig nästan aldrig glad längre. Det är ytterst jobbigt.

Nu ska pappa ha datorn.
Skriver kanske mer senare.
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0