I mitten av mitt hjärta, men söndagångesten tar nästan över

Jag är nog den mest sociala människan på msn jag vet. Jag svarar typ direkt. Till de flesta i alla fall haha. Det kan jag störa mig på ibland, folk som inte svarar på msn. Varför är de inloggade om de ändå sitter där och gör något annat. Det irriterar bara andra.
På onsdag är det bal och igår (eller ja i fredags blir det ju nu) köpte jag skor. Mycket enkla och mycket fina. Färgen matchar egentligen inte till klänningen, eller svart passar till allt, men jag ville ha ett par skor med samma färg som klänningen. Det gick inte att hitta någonstans...

Att sitta och läsa gamla msn-konversationer kan verkligen få en att längta tillbaka till åttan. Att jag inte vågar lita på killar något vidare har inte medfört bra grejjer direkt... Fan att jag inte visste sanningen redan då.

Måste sova nu, mamma är väldigt trött också haha. Jag längtar tills vi fixar internet till den där jävla datorn som står och samlar damm i mitt rum.
God natt.
Kanske är det för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0