It's a nightmare, Universe is not fair

Två dagars pluggande kvar! Det är helt otroligt vad tiden går fort! Det var ju nyss jullov och vi sov hemma hos Josefin hur många gånger som helst. Det är helt otroligt vad man gör mycket utan att ens tänka på det. Man hinner väldigt mycket när det väl behövs.
Idag gjorde jag klart min bild, så nu är det bara matte, tyska, musik och SO kvar att plugga. Jag har bokat tid för både So:n, tyskan och matten så nu känner jag mig ganska lugn. Det enda jag behöver göra är att börja på matten haha! Och göra klart den såklart. Tyskan är lätt. Har man MVG går det alltid bra! Haha. Men tyska har jag alltid haft lätt för, det bara går liksom. Det är som att jag har fotografiskt minne ibland. När jag blir förhörd på glosor kan jag se pappret framför mig. Jag kommer liksom ihåg vilket ord som kommer efter.
Ojojoj, nu måste jag verkligen plugga matte! Ett helt steg på en kväll, det kan gå!
Pussarm hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0