Klara, färdiga, gå...

Yes yes yes! Jag är så jävla glad! Efter alla panikattacker, andningssvårigheter och skrik fick jag till slut MVG på min engelska föreläsning! Så jävla glaaaaad!
Trots detta har jag tyvärr väldigt mycket kvar att göra. Matte, svenska, tyska, bild, musik och SO väntar på att få göras. Matten har jag inte ens börjat med! Fast det har jag till på torsdag på mig att göra klart. Det positiva är att det är lätt. När man har lärt sig hur man tänker går det riktigt fort. Svenskan däremot. Att skriva noveller är svårare än man tror.
Världens konstigaste grej hände nyss. Mamma kom in i rummet och frågade om jag ville ha choklad! Det är tisdag haha! Någonting måste hon äta, tänkte hon nog haha.
Jag känner mig så nöjd idag. Det känns som att jag kommer nå alla mina mål. Fem MVG:n och resten är VG. Så jävla stolt! Första terminen i åttan hade jag fyra VG:n och resten G:n hahaha. Vilken förbättring.

Sista veckan. Då kommer det inte pluggas något alls. Varför plugga när man inte kan bättra sina betyg eller få någon nytta av det nästa termin? Alla kommer tramsa runt och hålla på hela tiden. På något sätt blir jag ledsen: Den sista veckan. När jag hör det tänker jag på Jakob. Det är så kul att åka till skolan och bara sitta och flumma med honom! Det är det bästa som finns. Jag blir nästan ledsen när jag tänker på det. Tänk om man kunde få ett helt år till då man bara flummar runt i skolan och bara har kul. Ååååå Jakob! Jag kommer sakna dig så jävla mycket! Fatta hur mycket jag tycker om dig. Vänta dig att jag kommer åka till Åva ganska ofta haha. Jättemånga av mina kompisar ska ju börja där. Det blir bra!
Nu måste jag plugga matte! Väldigt mycket. Ett helt steg kvar och jag har inte ens börjat. Det enda jag vet är att det handlar om Sannolikhet.

Jag älskar dig! <3
God natt, eller ja, pluggstund i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0