Leksand igen <3

Ännu en midsommar i Leksand. Vi ska troligtvis sova på familjen Nymans altan i natt. Det har blivit som en tradition att vi sover på deras altan när vi hälsar på på somrarna. Vi har alltid kul tillsammans. När Eric pratar i sömnen driver
vi alltid med honom eller så klär vi på honom massa vantar och mössor eller något.
Vi fikade nyss och jag fattar fortfarande inte hur gott det egentligen kan vara med oboy! Helt otroligt gott.
Pressen känns stor. Den där pressen att vara tonåring och att börja våga testa nya saker. Även om jag vill är det svårt att lätta på gränerna. Jag undrar om jag ska göra mer än mitt mod räcker till, men det känns nervöst och och en aning skrämmande. Jag vet inte vad jag ska göra.

 

Time to go. Jag tror att vi ska kolla på något nu.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0