Never thought I'd say that it's alright



Det blev grönan i alla fall. Jag snackade med Henrik och han skulle skicka hem diplomet till mig.
Josefin var här ett tag i dag. Vi gjorde inte så mycket, men jag tror att det är tjusningen med att umgås med Josefin. Man behöver inte göra något för att ha kul tillsammans.

Glöden i Sugarplum Fairys musik har väckt mitt intresse igen. Jag lyssnar på dem hela tiden. Jag kan bara inte låta bli.
Jag börjar fatta Indiepop. Det låter lite halvrockigt och inte svenskt. Fast jag vill nog inte hålla med om att det låter indiskt. Det finns säkert någon logik bakom det där. Okej, jag har inte fattat det...
Har någon någon aning om hur vädret blir imorgon? Jag har inte en blekaste aning, vilket skrämmer mig en aning. Det blir nog skit som igår och idag. Hoppas bara att värmen är lite högre. Fast egentligen får det gärna regna, det gör det automatiskt mer folktomt då. Dessutom tycker jag nästan att det är skönt med regn. Jag gillar att bli sådär genomblöt ibland. Fast å andra sidan är det nog inte så skönt att åka hem mitt i natten, genomblöt och kall. Från grönan dessutom.
Nu är jag ganska peppad på att åka till grönan. Det blir nog kul. Speciellt när man har tiotals kompisar att umgås med. Då blir jag alltid glad.
Nu däremot måste jag nog lämna rummet och datorn och Patrik. Mamma ska sova... suck. Jävla internet!
God natt världen.
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0