Regnet faller, fort



Nu har jag glömt vilken musikvideo det är, men den är säkert bra. Man ser nämligen inte vilken det är förrän den ligger på bloggen.
Min bror tjatar om att han ska få datorn snart. Bara för att jag har suttit här hela dagen...
Just nu har jag ingen som helst lust att åka till Grönan. Det beror nog inte på vädret faktiskt...

Jag har börjat tycka om tatueringar av någon konstig anledning. Jag tycker att det är snyggt. Pappa hatar det så det känns inte som något direkt aktuellt samtalsämne i våran familj. Synd...
Gud vad nere jag blev helt plötsligt. Jag känner mig jättearg. Om Eric kommer hit och tjatar en gång till slår jag honom säkert.
För en gångs skulle är jag inte myssugen. Inte ett dugg. Jag vill helst slåss just nu. Stackars nästa person som öppnar dörren.



Jag blir glad av lite Freddie Mercury.
Kanske...
Aja, huvudvärken tar över tankarna.
God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0