Sommarlov

 
Ja,
då var det äntligen sommarlov. Vädret är väl inget att hurra över, men känslan av att inte behöva gå och lägga sig har jag längtat efter.
Igår till idag sov Josefin, Jakob, Linnéa, Patrik, Pontus, Erik, Sofie och Bea här. Johanna var också med på ett hörn men både hon och Pontus åkte hem vid tolvtiden. Pontus skulle på fotbolssmatch och Johanna skulle... ja vad hon nu skulle göra.
Det var en konstig men lyckad kväll. Vi kollade på två filmer igår och två och en halv idag. Alla andra gick och la sig vid två ungefär, men jag och Jakob och Patrik satt/låg uppe till sex. Vi pratade, förolämpade varandra lite ironiskt och kollade på Borat. Det känns bra att bara ligga och prata med dem. Två underbara och fantastiska människor jag absolut inte kan leva utan.
Jag känner mig så genomglad. Antingen är det sommarlovet som börjar ta vid, att vi hade en skitrolig kväll eller så är det att vi ska äta kyckling snart! Alla alternativen har nog sin del i det hela.
Jag har nästan slutat skriva blogg. Eller, inte slutat, men jämfört med för någon vecka sedan skriver jag knappt ingenting alls. Nu kommer jag knappt ha något att skriva. Sommarliv och sommarlov liksom. Det är inte så mycket som händer.

Nu var det dags för middag. Att äta riktig mat ska verkligen bli gott. De senaste tjugofyra timmarna har jag ätit godis, tårta och druckit läsk. Nu blir det kyckling!
Byebye
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0