Too much love will kill you...

Jag gick på det. Det där man skulle tänka på, det där som Queen sjöng om. Jag analyserade låten, lärde mig dess innehåll och gjorde precis det man inte skulle göra! Det här är inte bra för mig just nu.
Sommarlov om elva dagar. Nio dagar kvar i skolan. Tiden försvinner snabbt, man tappar kontrollen. Vad man borde göra och vad man borde låta bli är nu en gåta. Man vill göra det man tycker är kul och det man oftast inte får göra. Såhär sent på terminen känns det meningslöst att lyssna på vad folk har att säga, alla gör som de vill.
Ibland förstår jag inte hur killar tänker. Eller ja, det är jävligt ofta. Jag vet bara inte vad jag ska göra! Allt blir bara så konstigt. Och fel. Jag orkar inte med det här längre. Inget händer ju! Ingen som helst förändring!
Fyfan.
Måste plugga nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0