Why can't I wake up?

Något som förvånar mig är hur kallt det kan vara utomhus, i juni, när solen skiner för fullt. Hur tänkte Gud idag?
På tal om Gud, på tisdag är det sista ledarutbildningen! Sedan är det diplomutdelning veckan därpå. Då är vi klara och färdiga ledare inom kyrkan. Många säger att de inte är så speciellt intresserade av att bli ledare nu, men att det var lika bra att gå klart kursen nu när det är så kort kvar. Jag tror att de har rätt, men jag vill nog bli ledare, det verkar kul. Ledarna i vår grupp verkade i alla fall ha skitkul.
Jag undrar vad jag nu har gjort. Gud måste verkligen hata mig idag. Det känns inte bra det här.
Alla tror att vi kommer tappa kontakten med varandra. Jag vet inte hur många kompisar som har sagt till mig att de tror att vi kommer tappa kontakten. Vill de inte hålla kontakten eller?

Finns inget mer att säga.
Skriver kanske mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0