10 mars 2009

Fanfanfan! Allt krockar! Lärarna bombar oss med massa kurs-uppgifter och jag hinner bara inte med något. Jag tappar motivationen till att plugga när man inte hinner något, jag försöker bara lura mig själv att jag inte behöver plugga. Och jag kommer med små bortförklaringar för att inte få dåligt samvete.
Annars är allt också bara skit. Det känns som att mina kompisar inte tycker om mig längre, jag är bara en jävla pina de måste dras med varje dag. En trög jävla brud som inte fattar något.
Låt mig få veta saker! Varför mår ni dåligt? Varför vet inte jag det för? Varför får jag aldrig veta något?
Alla håller mig ute och skiter i hur jag mår. Ibland känner jag mig så jävla ensam. Låt mig veta saker!

Förutom att klaga har jag inte så mycket att säga just nu. Jag känner mig tom. Det finns inget att säga...

Kommentarer
Postat av: Sofia (kusinen)

Ellinore... Även om jag råkar vara nio år äldre än dig så anar du inte vad jag kan känna igen mig i dig. Det är svårt ibland att veta vem man är för sig själv och inför andra. Det är lätt att känna sig nere då och att allt annat runt ikring en blir mindre viktigt. Men det måste också få vara okej. Du är den du är Ellinore, och du är toppen för att du är den coola brud du är. Har alla i din omgivning missat det- vilken förlust för dem i så fall. Och är de riktiga vänner som bryr sig om dig - berätta för dem (om det går) hur du känner. Ibland kanske inte vänner riktigt förstår att man mår dåligt om man inte talar om eller visar det. Men det kan så klart vara lättare sagt än gjort. Oavsett så beundrar jag dig, Ellinore! Keep on fighting girl! ;-) Stooor kram från mig

2009-03-11 @ 12:34:05
Postat av: Ellinore

Tack Sofia och skönt att du förstår mig! Kramar!!

2009-03-13 @ 18:13:20
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0