24 mars 2009


Haha, i fredags var en rolig dag. Efter skolan gick jag, Josefin, Erik och Bea till tåget. Erik behövde kissa och det tyckte jag var ett bra tillfälle att kolla in Eriks kvalitéer xD
Jag, Josefin och Erik åkte sedan hem till mig efter att ha ätit en Ben&Jerrys, stulit två skedar på smörkransen och väntat på bussen. Väl hemma hamnade vi alla i gästrummet i en hög. Ibland var Erik underst, ibland var jag underst och ibland var Jossan underst haha. Så kan det gå :O

Var tog våren vägen? Det ligger ett dm-tjockt snötäcke på våran gräsmatta. Deperimerande.
Jag kommer ihåg bussresan hem från Alperna, soluppgången i Skåne. Det var så vårigt! När vi åkte genom Stockholm sken solen som aldrig förr. Det var så perfekt väder! Jag satt där och kollade ut genom fönstret och lyssnade på James Morrison. Mysigt säger jag bara!
Idag åkte jag hem från skolan efter lunch, det gjorde jag igår med (innan lunch). Den här jävla huvudvärken sitter som fan. Jag vet inte vad det är, men det är jobbigt!
Imorgon måste jag till skolan, Nationellt prov i engelska! Inte för att jag är nervös. Det kanske jag inte borde vara? Men grejen är den att jag känner mig så säker när det gäller engelska. Förutom det där lilla problemet: ATT HÅLLA EN FÖRELÄSNING! PÅ ENGELSKA! Jag kommer aldrig våga.

Jag är ensam hemma. Jag är aldrig ensam hemma! Det är faktiskt skönt. Kunna gå runt och sjunga hur högt jag vill! Ashärligt. Nu kom mamma hem, Bye! <3

Kommentarer
Postat av: Calle

Det kommer nog gå fint på den engelska föreläsningen ;)

2009-03-24 @ 19:06:33
URL: http://shiibyforlife.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Jag kanske slipper xD

2009-03-25 @ 19:23:37
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0