5 mars 2009

Idag var en ganska bra dag. Det hela började med att jag inte var så trött när jag gick upp. Det berodde nog på att jag la mig halv tio. Ovanligt tiditgt för att vara jag. Sedan behövde jag inte prata med någon på bussen, det orkar jag aldrig i alla fall. På morgonen vill jag bara lyssna på musik och slippa låtsas vara social.
Sedan hoppade jag på 629 i Roslags Näsby och där träffade jag Norea. Vi satt och pratade om Disney-filmer. Jag älskar Disney-filmer =)
Sedan kom jag till skolan, slapp prata nästan hela morgonen. Ärligt talat är alla andra rätt så tråkiga på morgonen. Vilket gör mig ganska speedad för att jag försöker uppmuntra alla och då börjar jag automatiskt prata en jävla massa.
Matteprovet gick bra, jag har faktiskt pluggat rätt så bra och imorgon ska jag redovisa två steg till! Det här går bra.
Jag hade dessutom inga fel på min tyskatext.
Efter skolan åkte jag, Josefin, Bea och Sofie till Täby centrum och åt Ben&Jerrys och gick runt och flummade i en massa affärer. Jag stylade Sofie och hon tyckte att hon såg ut som en bondflicka. Bara för att hon inte har ett enda klädesplagg utan märke i hennes garderob. Men det var kul. Jag och Josefin kan inte stoppas när vi är på flumtoppen! Vi kan skratta i timmar! Med dessa brudar har man nästan alltid roligt. Förutom när vi sitter och snackar en massa känslor, hahah, men det räknas väl knappast.

Jag är seriöst kär i våren. Varje morgon på väg till bussen går jag en bit innan jag sätter igång mp3:n för att lyssna på fåglarnas sång. På vägen hem från bussen idag, vid halv sju-tiden kände jag hur varmt det faktiskt har blivit. Varken vantar eller mössa och jag slapp frysa i alla fall.
Imorgon ska vi till Täbban igen. Den här gången ska jag faktiskt ha med mig pengar. Jag ska shoppa som fan.
Shoppa har jag inte gjort sedan vinterlovet, mellandagsrean. Det är verkligen dags igen. Jag är grym på att rensa kläder. Det gör jag ofta, men att palla mig ner till Täbban är tydligen alldeles för jobbigt. Nu behöver jag kläder, det är bara halvfullt i min garderob just nu.
Nu ska jag sova, viktiga saker jag ska göra imorgon! God natt.

Kommentarer
Postat av: Jossan Possan

Åååh, vi har det alltid så kul... det är så sjukt kul att flumma med dig. Förutom att jag nästan kissade på mig tillslut av allt skrattande xD

Puss <3

2009-03-05 @ 22:37:01
Postat av: Ellinore

Haha, jag sa ju att vi skulle köpa blöjor oxå!

Jag borde lägga upp dom där bilderna från väntan på tåget i torsdags och fredags, jag tror jag ska göra det :P

2009-03-07 @ 19:34:44
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0