Hos Jossan

Jag sitter här i Jossans rum, medas hon dammsuger hela huset haha. Schysst kompis jag är. När hon sov hos mig i natt och vi kollade på One Tree Hill tills typ två minst. Det är så bra!
Jag kommer inte på något intressant att skriva. Inget alls, jag lyssnar på musik som vanligt. Inget intressant händer ju nu för tiden! Allt är bara kärleksproblem och bråk.
Jag skulle vilja bo uppe på ett berg så att man kunde se ut över Åkersberga. Se ner på alla fjortisar som står och röker i sina fjällrävenjackor och tycker att de är så coola. Usch!
Jag och Jossan kollade på skolmassakern i Tree Hill High. Det avsnittet är så himla bra! Tihi!
Nu ska jag gå! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0