Ride on baby, Ride on

Det blev ännu en tågresa utan dess like och det hela slutade med att jag bankade så hårt på rutan att det gjorde...väldigt ont haha. Vi gör alltid det där att när man möter ett annat tåg på perrongen ska man knacka på rutan och den som knackar sist får alla andra slå. Linnéa förlorade som vanligt, eller, det är hon som förlorar när inte Josefin är med. Då förlorar Josefin så jävla hårt! Inte sant Josefin?
Jag har börjat med att döpa varje blogginlägg efter vad låten jag lyssnar på heter. Idag slutade det med an låt av Gigolo aunts.
Ikväll gäller det, början på våran cheerleadingkoreografi skall uppfinnas. Vi har nämligen startat en cheerleadinggrupp jag och Josefin. Det blir nog skitbra. All inspiration kommer såklart från One Tree Hill, dom gör så cool koreografi ju! Haha, det bästa som finns är när Peyton, Brooke och Bevin dansar till Spice girls låt "Wannabe" på avslutningen av senior year. Så jävla klockrent!
Vi får bara hoppas att Sofie och Josefin väljer en film som Sofie inte tycker om. När Sofie väljer blir det aldrig bra, filmerna hon väljer är aldrig läskiga!
Den läskigaste skräckfilmen jag någonsin har sett är Creep. Fyfan asså, jag såg den dessutom första gången i sexan och då var jag inte speciellt modig kan jag lova. Det var då allt den där skiten hände. Usch asså. Jag kommer ihåg, vi såg filmen två gånger, en gång till på morgonen därpå. Den var tamejfan lika läskig då.
Idag höll Sebastian en föreläsning på vårat engelskapass. Gud vad han pratar mycket haha. Han pratar väldigt bra engelska, det hörs att han pratar ganska mycket engelska. Men det är så kul att lyssna på det han säger, hans idéer är så jävla konstiga. Man fattar aldrig vart han vill komma med det han säger.
Vi spelade fotboll idag på lunchen. Jag sög som vanligt haha, men det är ganska kul. Förutom att det blåste så in i helvete! Jag verkar ha något problem med öronen för så fort jag springer utomhus när det är kallt får jag jätteont i öronen. Det är sååååå jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Pink Floyd är verkligen grymt bra. Deras musik är så mysko, der är liksom sådant man inte tycker om i början, men när man väl har börjat lyssna på det då jävlar. Grymt bra musik! Väldigt stark och maffig. Liksom häftig musik. Whohoo!
Jag tror jag ska gå nu, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Inte förlorar jag! Jag vinner ju fanemej hela tiden! FUSK FUSK FUSK!

2009-04-05 @ 22:17:33
URL: http://josefinpraline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0