Städdag

Idag var det en hejdundrandes städdag. Först tvingade mamma mig att åka till karaten, hon tror att huvudvärken skulle försvinna då. Sedan var det städdag där! Ingen jävla träning. Så då fick jag vara där och städa i en och en halv timme, sedan städade jag mitt rum och rensade ur min garderob när jag kom hem. Nu har jag cirka trettio klädesplagg mindre!
Vad duktig jag har varit och dessutom har vädret varit kasst idag! Knallgrått. Det är det värsta jag vet! Kan inte solen få titta fram lite oftare nu när våren nästan är här?

Igår var det superkul i Täby! Jag köpte elva nya klädesplagg, godis och en bok. Boken verkade bra om man såg på framsidan haha! Kolla så fin boken är!
 
Jag älskar att köpa kläder. Det är som att köpa en ny leksak, det är så kul att stå hemma i spegeln sedan och posa i sina nya kläder!
När vi var i Täby sprang vi runt helt galna och jag och Josefin lurade Sofie att vi skulle skicka ett sms som...vi inte fick skicka haha. Vi sprang runt inne på H&M med Sofie efter oss. Hon skrek som vanligt, haha, vi har alltid så kul!
När jag och Josefin väntade på tåget, stod vi och flummade med min mobil och tog skiiiitsnygga bilder, ni ska få se ;)

Ibland undrar jag vad andra tycker om mig. Märker folk att jag inte är i skolan? Vet de som inte känner mig vem jag är? Jag brukar känna mig så himla obetydlig. Jag kan känna mig ensam när vi står tjugo pers i en ring och väntar på bussen. Så där att ingen pratar med mig, eller att jag bara inte har något att säga. Jag känner mig obetydlig för att jag inte tycker att jag är bra nog. Kommer inte på något bra att säga och helt enkelt ogillar mig själv.
Imorgon ska jag hälsa på min "Gudbror" eller vad man ska kalla honom. Mina gudföräldrars lilla son. Han är bara två månader gammal! Det är första gången jag träffar honom :) Jag har sett en bild på honom också, han är supersöt!
Jag ska lära honom att slåss och att åka skidor! :D

 

Ska kolla på James Bond nu, god natt <3

Kommentarer
Postat av: Josefin Pralin

Haha, Sofie är så lättlurad !

... jag sitter och funderar på om jag har rätt att mörda dig för bilderna, men vi hade det så kul i Täby så du överlever. Enjoy, säger jag bara ;D



Ellie du betyder mycket för mig! Glöm aldrig det! <3

2009-03-08 @ 21:50:54
Postat av: Ellinore

Haha, om du lägger upp den där bilden som jag inte vet vilken det är mördar jag dig! Med endast blicken som vapen haha. Älskar dig :) <3

2009-03-13 @ 18:14:23
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0