30 maj 2009



Ja som ni kanske vet fotar jag ofta med mobilen eftersom jag alltid har den med mig. Bilder på ögon har alltid fascinerat mig. Synd bara att jag inte hade en riktig kamera till hands...

Idag fyller pappa år. Egentligen skulle jag ha varit hemma och hjälpt mamma och Eric med grattningen, men jag fick tillstånd att sova över hos Bea med de andra människorna. Det var en bra kväll och natt. Fyra skräckfilmer, stripptwister och massa onyttig mat. Precis som en kväll med kompisarna skall vara. Det är alltid lika kul.
I morse badade jag tre gånger. Det var inte så speciellt varmt, men jag kunde simma runt lite utan problem. Sista gången fick jag även i Linnéa. Hon kämpade emot, men hon gav sig till slut. Hon stod där i vattnet och velade, jag väntade på att hon skulle doppa sig innan jag gjorde det. Så till slut stänkte jag ner henne och doppade mig direkt efter. Hon blev inte så glad haha. Mycket skojjigt!
Jag ahr saknat Creep! Nu såg vi den igår. Whohoo! Sen såg vi Instängd, Hostel och Boogeyman också. Josefin ville absolut inte hyra Hostel så jag och Linnéa lurade henne att vi hade tagit några andra filmer. När vi satte igång den sedan på kvällen hoppade hon på mig direkt haha. Ja, glad var hon ju inte kan jag lova.
Annars blev det väldigt mycket myspys måste jag säga ;) Det var väldigt mysigt. Våra kvällar brukar alltid sluta såhär, alla ligger i en stor hög och kollar på skräckfilm.

Varför är jag the Master of att missförstå andra? Allt blir bara fel, vad jag än gör. Det värsta jag vet är när två människor missförstår varandra. Det blir alltid så att man tror att den andra är arg eller något. Då går man runt där och tror att den andra är arg på en vilket gör att man blir totalt nere och inte vill prata med någon. Sådant kan förstöra en hel dag.
Dags att sova nu.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0