All these things i hate revolve around me



Jag undrar hur många bilder som denna jag tog i somras. Det var minst sex-sju stycken. Jag tycker de är så fina! Man får verkligen aldrig nog av att springa runt uppe på Nyåker och fotografera. Även om den enda kameran som finns tillgänglig är en mobiltelefon. Nyåker är alltid fint.

Falun, never more. Oj oj oj! Vilken vecka! Hälften av den lediga tiden gick åt till kortspel och resten till... glida runt till olika rum (mest Jämtland, alltså Jakobs rum såklart, alla vill vara med Jakob).
Jag och Patrik ägde på Neger och president, eller Niggah som jag kallade det! Det var så grymt kul! Jag undrar hur många timmar vi spelade kort sammanlagt, haha.
Förutom att det hände en del konstiga saker var det en riktigt bra vecka. Gårdagens kväll gick åt till att vara arg. Sista sista sista kvällen i Falun och vi fick inte ens vara uppe en halvtimme extra! Det är helt sjukt. Falun är liksom terminens höjdpunkt! Ilska! Det går absolut inte att konversera med Andreas Wallin.
Jakob var dock inte så glad den här veckan. Deras rum blev såklart ALLAS samlingsrum, vilket han inte uppskattade. Han kan väl inte hjälpa att han är världens underbaraste människa och att alla vill vara mer honom! Han är verkligen det och det är verkligen så.
Hur kan det komma sig att jag alltid har kvar båda pengar och godis när jag kommer hem från Falun? Jag har nästan en tredjedel av mitt godis kvar och säkert hundrafemtio kronor (av trehundra) också. Det måste bero på att jag är dotter till en smålänning. Smålänningar är icke snåla, de är ekonomiska! Det är nog pappas motto.
Jag tycker ofta att bussresorna till Falun är något av det roliga. Särskilt på vägen dit. Man sitter och längtar och liksom... passa på att ha kul då med! På vägen hem är alla skittrötta och sover. Dagens bussresan gick åt till att kolla på National Tresure. Typ världens segaste film, långtråkig som fan. Fast ett tag var Emil och Petter lite roliga. De satt bredvid varandra och jag låg typ över dem haha. Det hade dem absolut INGET emot haha. De turades om att ge mig handmassage också. Killar funkar alltid till något! Eller ja, de funkar till mycket.

Jag upptäckte nyss att detta är mitt hundrade blogginlägg! Det tycker jag att vi firar med en bild!



Det blev ännu en bild från den fantastiska dagen förra året. Den där helt perfekta dagen då det egentligen inte hände så speciellt mycket. Solsken och en kamera kan göra mycket. Att det var sommar gjorde det väl en aning bättre kan jag tro!

Förvirrad, ensam och osäker. Varje tår jag fäller representerar varje evighet jag älskar Jakob.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kanske ägde på neger president, men jag var ändå the master på cp-dam! Mohahaha

2009-05-10 @ 21:36:22
Postat av: Ellinore

Haha it's on Bitch! xD

2009-05-10 @ 23:03:27
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0