Ångest

Jag måste verkligen sluta med att stressa upp mig i onödan. Den här kursen tar livet av mig. Om jag inte hade varit sjuk i tisdags hade jag varit klar nu! Jag hade sluppit redovisa själv och jag hade sluppit stressa upp mig såhär mycket. Onödigt mycket. Ärligt talat är jag totalt skräckslagen.
Den största rädslan står nog för att jag kommer säga fel. Eller alltså, egentligen hatar jag uppmärksamhet. Jag älskar att prata och så, men uppmärksamhet är inget för mig. Det där med att stå på scen och sjunga är inte läskigt, men det är att sjunga som är det roliga. Folket runt omkring skiter jag i. Nu är det här viktigt för mitt betyg i SO. Musikbetyget är satt på skolavslutningen, så om jag sjunger fel vore väl mest jobbigt för att det blir lite pinsamt. Eftersom jag själv tycker att jag sjunger väldigt bra är jag inte så orolig över att min sång inte blir omtyckt. Jag blev ju faktiskt tillfrågad först av alla om jag ville sjunga solo på förra årets skolavslutning. Jag hoppas faktiskt att jag får göra det i år med :) Jag fick många komplimanger den dagen.
Jag sjunger verkligen hela tiden. Jag brukar sjunga när jag går till bussen, jag sjunger i skolan, jag sjunger hemma hela tiden. Speciellt när jag är ensam hemma. Jag sjunger självklart i duschen också, men det gör nog de flesta haha. Det roliga med det är att man tror aldrig att någon hör när man sjunger i duschen, men alltid när man kommer ut ur badrummet säger någon: Vad fint du sjunger. Haha. Något som är ännu roligare är att man blir lika förvånad varje gång. Man tänker att ingen kan väl ha hört det där. Nu sjöng jag jättetyst. Som fan heller! Haha!
Det ekar väldigt bra i vårt badrum också. Det hörs skitbra ut!
Jaaaa!! Jag kom nyss på att jag har Ben&Jerry-glass i frysen! Mums. Jag åt ungefär halva förut. Så jävla gott! Men man orkar aldrig äta upp allt på en gång. Glassen är så mäktig.

Den här helgen skulle ju bli hur händelserik som helst! I vårt hus har det inte hänt någonting alls. Det enda jag har gjort är att skriva blogg och städa. Och så har jag ju kollat på The Wedding date två gånger också. Mums! Den filmen är så jävla bra! Och Nick är så jävla sexig. Man blir seriöst kär i honom! Mums!
Jag tror att jag måste plugga lite nu. Det känns som söndag och då blir jag pluggstressad.
Skriver med senare.
Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0