Efter rånarna kan jag fortfarande minnas vår sista sommar.



Jag flummade verkligen mycket med kameran idag. Eller ja, mobilen. Den här kotten hittade jag när vi, alltså jag och mamma och pappa, när vi kollade på sommarstuga i Svartnäs. Det verkade som ett ganska tråkigt ställe, men jag har i alla fall ett litet minne kvar därifrån. Om man "spelade" på den lät det nästan om en xylofon faktiskt.



Här är revan i mina jeans! De sprack en aning när vi gjorde gymnastikkonster i Alice trädgård. Det var på valborg förra året. Jag kommer ihåg den dagen. Lacken och Zorro är det enda jag kan säga haha. Minns du Alice? Det var en skojjig dag.
Jag har verkligen blivit beroende av att spela kungen, harpan och hjärter på datorn haha. Jag kan fortfarande inte slå mitt rekord på harpan, trettioåtta sekunder.
Jag berättade för Jakob att jag hade klarat den på den tiden. Han trodde mig inte. Sedan skämtade han istället om det och sa: F2F2F2F2F2, ja fyra ess! Haha schysst Jakob!
Jag bedövar mina öron med musik. Trots min starka huvudvärk sitter jag som vanligt framför datorn. Jag kan inte sluta hoppas på att du ska åka till din mor och bara logga in på msn helt random. Jag är besatt och nu kan jag inte få det jag vill ha. Jag känner mig beroende av en drog, eller kanske som att en rutin som jag har gjort varje dag i några veckor nu helt plötsligt har brutits. Jag hatar din jävla pappas internet!
Nu måste jag gå iväg och dricka något. Om inte svimmar jag nog snart, vilket inte vore en höjdare direkt.

Kom ihåg, det är bara du som kan förstöra det och det är bara du som kan göra något åt det.

Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha jaa, det kommer jag ihåg! Gud vad roligt vi hade då! :D Jag saknar det så sjukt mycket.

2009-05-30 @ 11:01:14
URL: http://alst.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Jag saknar dig! :)

2009-05-30 @ 20:57:36
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0