God morgon?


Här ger jag er: Sofie! Min älskade Sofie. Jag kommer verkligen ihåg den där dagen, det var en rolig dag. Galen, men rolig.

Städdag idag andtar jag. Mitt rum är verkligen hur stökigt som helst! Okej, det är kanske inte lika stökigt som de hus som är med i "Rent hus", men dammigt är det kan jag lova, haha!
Vi ska åka bil idag. vart det bär av är inte skrivet än, men det blir nog en bra biltur. Kanske en fikapaus någon gång?
Jag älskar verkligen att åka bil! Det är så konstigt egentligen. Det man gör är att sitta i bilen och åka runt och kolla på naturen. Jag tror att lugnet gör en stor del.  Man blir lugn av att sitta still och se på vackra motiv. Musik är förstås ett plus.
Musik och bilar alltså, vilken underbar kombo!
Aja, nu tjatar min bror, han vill ha datorn.
Jag måste ändå städa klart nu -.-
God dagens

Kommentarer
Postat av: sofie

elli!!!!!!

2009-05-22 @ 20:52:21
Postat av: Ellinore

Sofie!! Jag älskar dig! <33

2009-05-23 @ 00:01:48
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0