Här är hundra saker jag tycker om. Här är mitt liv. Endast nummer ett står i ordning.

  • Mina vänner och familj
  • Min gitarr
  • Åka bil
  • Musik
  • Sommar
  • Midsommarnatten
  • Innebandykillar
  • Leksand
  • Småland, Dalarna
  • Studsmatta
  • Min blogg
  • Disneyfilmer
  • Tjejfilmer haha
  • Att prata engelska
  • Fint väder
  • Soliga vårdagar
  • Söta pojkar
  • Att kolla när min bror spelar fotboll
  • Bada
  • Cykla på sommaren
  • Queen
  • Ben & Jerry-glass
  • Tjejkvällar hos Josefin
  • Skolan (eller, att slöa i skolan)
  • Mina funderingar
  • Min livliga fantasi
  • Att rita
  • Att skriva låtar
  • Bikini
  • Fiskbensflätor
  • Brunt hår
  • Magrutor
  • Convers
  • Stålsträngade gitarrer
  • Att lära mig nya låtar
  • Blommor
  • Björkar
  • Att vila i hängmattan
  • Att fotografera
  • Regniga promenader (speciellt på sommaren)
  • Svenska sommarvisor
  • Att sjunga
  • Sommarlov och lediga dagar
  • Jakobs körsbärsträd (och Jakob såklart!)
  • Att rida
  • Österskär
  • Drömmar
  • Skräckfilmer
  • Att skratta
  • Åka båt
  • Nyåker
  • Att inte bry sig om vad andra tycker, var bara galen
  • Mina och Josefins galna miner i Täby centrum
  • Promenader med Frida
  • Skriva dikter
  • Skriva noveller
  • Glädje
  • Skum (stället alltså)
  • Berg
  • Att samla på saker
  • Skogsgläntor
  • Att kalla Sofie tjock
  • Att åka 629an hela vägen med Josefin
  • Kill-och tjej-kvällar hos Josefin
  • Läsa böcker
  • Spela kort med Jakob, Patrik och Josefin
  • Smålandsskogar
  • Falun-veckan
  • Att ligga på gräsmattan och se på molnen
  • Killar som kan growla
  • Vita lögner och nakna sanningar (bok)
  • Innan jag dör (bok)
  • Nationaldagen
  • Johan Glans
  • Parlamentet
  • Att skrika i min kudde
  • Godis
  • Böcker
  • Pappas skämt
  • Negerbollar
  • Hem till Midgård
  • American Pie
  • När jag och Patrik äger alla på Niggah
  • Att läsa Alice blogg
  • Att spionera på Lacken med Alice
  • Smultroncider
  • Björn Gustafsson
  • Att mysa
  • Ted Gärdestad
  • Gitarrsolot i "Lazing on a Sunday afternoon"
  • Titanic
  • Solnedgång och soluppgång
  • 80-talet
  • Äkta Coca cola
  • Julafton
  • Snöbollskrig
  • Stora skjortor
  • Raggsockor
  • Varm choklad
  • Ärlighet

Det var allt för mig :) Eller ja, inte allt kanske, men för nu!
Bye


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sv; okej :) najjs!



tack :)

2009-05-11 @ 17:15:03
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: sofie

Elli för sista gången JAG ÄR INTE TJOCK!!!

2009-05-15 @ 20:56:29
Postat av: Ellinore

Jag vet Sofie! Det här skrev jag innan vi snackade om det!

Älskar dig :) <3

2009-05-17 @ 21:03:38
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0