Gud finns i den jag älskar



Ännu en bild från senaste besöket på nyåker. Det var en väldigt bra dag. Fortfarande inte bästa kvalitén på bilden, men den är tagen med en mobil (som de flesta bilder jag lägger upp) så, ni förstår nog.

Det var ett ganska skojjigt läger. I alla fall skojjigare än väntat. Det känns verkligen som att jag lärde känna alla i gruppen och mig själv framför allt. Vädret var perfekt och sällskapet var grymt! Bussresan dit var något av det bästa faktiskt. Jag, Johanna, Louise och Vivvi satt längst fram i en dubbeldäckare. Rutan framför oss var som en stor TV som visade en film med bara natur. Det var så vackert. Häggen slog ut, björkarna var gröna och körsbörsträden var rosa loch vita. Jag satt hela tiden och hoppades att bussresan aldrig skulle ta slut.
Väl hemma fick jag den känslan av att det hade hänt jättemycket och att jag hade missat allt. Det är väl ännu en paraniod känsla, men det finns alltid där när man har varit bortrest. Alltmer känns det så när man är bortrest med familjen. Ingen av ens kompisar är med. Det kan ha hänt vad som helst.
Jag älskar våren. Det är verkligen kärlekens årstid. Dessutom är det så grymt vackert i naturen. Vår trädgård är kanske inget att skryta om, men om man vänder blicken och ser upp i skogen bakom huset möts man av ett vitt fält av vitsippor. Det är riktigt vår.
Jag lämnade min teknikuppgift till Malin idag, nu hänger allt på de timmar jag satt och studerade direkt när jag kom hem från lägret idag. Nu är jag verkligen värd en lång stund med mig själv, msn och min kära blogg.
På vägen hem från Malin gick jag upp i skogen. Jag kände doften av vår och blicken sjönk direkt ner till marken. Det var fullt av liljekonvaljer kring mina fötter. De doftar verkligen underbart! Om jag hittar en parfym so doftar liljekonvalj köper jag den direkt. Om jag fick dofta som den skulle min dag vara perfekt efter att jag gjort mig i ordning på morgonen.

Jag och Linnéa köpte balklänning i torsdags! Min är så underbart fin, alltså, jag vill bara gå runt i den och se fin ut! Mörkblå metallic haha, lite bilsnack där. Men seriöst, jag bara älskar den! Linnéas klänning är också väldigt fin, den passar henne perfekt och min passar mig perfekt. Vi kan gå på dubbeldejt vi fyra haha.

Dags att sova, i alla fall för pappa. Den här jävla datorn står ju såklart i mamma och pappas sovrum vilket jag varje kväll förargar mig på!
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0