I can't say I'm sorry

Nu är jag helt packad, haha. Tror jag i alla fall, jag stämde av med Josefin och det verkade räcka. Mamma frågade vad vi har gjort de senaste gångerna i Falun, när vi inte har lektioner alltså, det kanske vi inte ska berätta haha! Sist hängde jag i Lima-pojkarnas rum hela veckan. Jag och Oliver låg och myste typ 24/7. Josefin blev helt galen på mig haha. Gud vad hon tjatade!
Jag är trött på hemligheter. Eller, det är kul att ha egna, men jag hatar när ens kompisar har hemligheter. Ibland får det mig att undra om vi faktiskt är så bra vänner som vi säger.
Det är så många av mina vänner som går runt och har kul utan att jag ens får veta vad de skrattar åt. Liksom, mina riktigt nära vänner. Sådant gör mig besviken.
Nu är det dags att sova. Ska man upp klockan sex är det bäst att vara utvilad!
God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland håller man saker hemligt för sina närmsta vänner för att skydda dem. För att man älskar dem, för att man inte vill skrämma iväg dem. I would know.

2009-05-04 @ 15:57:31
URL: http://bellagoesserious,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0