I do not belong here



Ännu en bild från Nyåker, tagen förra helgen faktiskt av MIG. Det har liksom blivit en tradition att jag råkar ha på mig converse när vi åker dit och jag råkar alltid ha min mobil i fickan, så konstigt!



Såhär ser Nyåker ut på våren. Bilden ser målad ut, vilket iförsig är rätt coolt, men den är tagen med en mobilkamera.

Jag hatar WoW! Vad är meningen med det? Man sitter och spelar i timmavis i någon låtsasvärld och vill aldrig sluta. Det är helt sjukt. Dessutom tar det alla mina killkompisar!
Jag hatar också dem som hoppar in i folks liv och bara lägger sig i allt. Jag har alldeles för lite privatliv tror jag, fast det beror kanske på att jag är väldigt öppen och pratar om mina problem med många av mina kompisar. Jag tror att det är bra faktiskt. Då känner de nog att de fått mitt förtroende.

Imorgon skulle mormor ha fyllt sjuttiofyra år. Jag fick inte ens lära känna henne och hon dog innan min bror ens föddes.
Jag tänker på dig mormor!
Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0