Ledig fredagsmorgon

Cause we belong together now, you've got a peace of me. Honestly, my life would suck without you.
Snälla logga in? Jag vet inte vad jag ska göra! Logga in.
Jag saknar dig Josefin. Kom hem snart, snälla? Jag måste prata med någon, helst med dig.

Det här blir nog ingen vidare rolig fredag. Den fina person jag kanske skulle träffa idag har tappat bort sin mobil. Och dessutom är denne person inte heller inloggad på msn just nu. Det kan bli svårt att fixa. Att ringat till hemmet skulle jag aldrig vågat! Mamman skulle tydligen vara ledig idag. Min rädsla tar över totalt.
Jag tror att jag ska läsa hela "Vita lögner och nakna sanningar" idag. På en halvtimme läste jag tre av kanske femton kapitel, så det går nog, haha. Jag vet inte vad det är med den boken, men jag tycker väldigt mycket om den. Det är något speciellt med den som gör att man aldrig vill sluta läsa.
Det känns som en sådan där gråtdag idag. Av någon anledning bryter jag nog ihop och låser in mig på mitt rum. Kanske av saknad, eller kanske av att jag ahr bråkat med någon som betyder mycket för mig. Jag vet inte vad som hände igår riktigt, men något knas blev det. Förvirring skulle jag tro.
Vädret är heller ingen höjdare. Jag har hellre regn och storm än en vanlig grå dag. En grå och molnig dag känns så tom. Regn är i alla fall lite spännande. Dessutom tycker jag om regn. Det känns som "Det är bara att bryta ihop och komma igen". Det är liksom slutet innan början kommer.
Jag tror att mamma ska ha datorn nu, hon jobbar hemifrån nämligen. Jag fick låna den för att kolla om du va inloggad, vilken besvikelse. Förlåt.
Skriver mer senare...
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prata med mig, bästa Elli! Jag lyssnar alltid, det vet du.

Puss.

2009-05-22 @ 13:51:07
Postat av: Alice

Prata med mig, bästa Elli! Jag lyssnar alltid, det vet du.

Puss.

2009-05-22 @ 13:51:40
URL: http://alst.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Tack Alice. Det betyder mycket.

Pusspuss

2009-05-22 @ 17:06:21
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0