Leksand! <3



Här är bilden tagen uppochner, med min mobil. Mitt rum är uppochner precis som mitt liv.

Här sitter jag i ett näst intill tomt hus i Leksand. Några är ute och går, några åker bil och en liten stackare kollar på TV. Eller ja, stackare och stackare. Han har nog inte så kul. Annars lyssnar jag som vanligt på Losing you. Jag tröttnar aldrig på swn låten. Såååå underbar!
Jag la mig ungefär tolv igår och upp skulle vi klockan sju! På en kvart var jag klar och så kunde vi åka till Mora och se de sista två matcherna i cupen. Erics lag kom trea av tjugofyra lag. Hyffsat bra!
Så på måndag blir det Falun igen. Sisra gången. Sista Falun-veckan i hela mitt liv. Det känns sorgligt. De sista gångerna har det ju varit så himla kul. Nu blir vi dessutom sju personer i vårt rum! Haha, typ fem timmars sömn varje natt!
Mitt liv är just nu högst förvirrande måste jag erkänna. Inget är lätt att förstå och ingenting gör mig glad. Jag vet inte vad jag vill och jag vet inte vem jag kan lita på längre. Mitt liv består av skolan, vilket inte är speciellt kul. Jag är som en robot som går till skolan, går hem från skolan, pluggar och tränar. Kul liv...

En kram, en kram och några få ord. Inget går att ändra, olyckan är redan gjord. 
Ensam utan sällskap alls, utan rädsla blottar jag min strupe och hals.
I väntan på hugg, i väntan på svek, 
nu får det vara nog, detta är ingen lek. 

Nu ska grabbarna ha datorn, skriver kanske mer sedan. 
God natt annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0